wtorek, 8 maja 2012

iPhone

Cofam wszystkie miłe słowa wypowiedziane pod adresem tego telefonu.

24 komentarze:

  1. oooo, a co się stało?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że pomysł ze zmianą operatora nie jest dla mnie.
      Okazuje się, że mój telefon to jedyny telefon na świecie z założonym simlockiem i jedyny, z którego serwis nie potrafi takowego zdjąć.

      Jakiś człowiek przez telefon mówi mi, że "będą go reanimować". A ja mam ochotę wyrzucić go (i człowieka, i telefon) przez balkon.

      Usuń
    2. słabo:( ja właśnie w tym tygodniu odbiorę mój...

      Usuń
    3. Broń Boże nie zmieniaj operatora!

      Usuń
    4. nie będę.

      Usuń
    5. to może Cię uratować :)

      Usuń
  2. Nie jedyny, nie jedyny...
    Ja nie miałam nigdy, ale koleżanka tak.
    Z simlockiem. I chodzi teraz z dwoma.
    Ale coś się podobno rozwija i nie długo będzie można coś z tym zrobić. (przeżywa)
    A tyle ich było... ;) dobrych słów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też skończę z dwoma telefonami w torebce.

      Usuń
  3. ja zmieniam operatora. i telefon. i po długich namysłach nie zdecydowałam się na iphone'a, ale jakiś inny z serii nowych i najnowszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostałam przy starym telefonie, więc pewnie sama jestem sobie winna.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. mnie cisną się na usta inne słowa.

      Usuń
  5. Aż boje się czytać, ja właśnie wybieram nowy u starego operatora

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21:52

    Ostatnimi czasy bardzo zielono na zielonych. Mimo że wpis...hmmm, to będzie ok, wszak zielony to kolor nadziei! :)
    Pozytywnego rozwiązania!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być tematycznie :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:21

      A jakby inaczej! :)
      A.

      Usuń
  7. iphone lubi się obrażać, ma swoje humory...
    Wierzę jednak, że wszystko będzie ok ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. no ale jak to? no cóż... ja mam bez simlocka farciara... jesteś pewna, że się nie da zdjąć? aż mi się nie chce wierzyć. podpytam i jak się czegoś dowiem dam Ci znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku mojej ogromnej radości odesłałam (to badziewie) do serwisu.
      Bez telefonu: tydzień drugi.

      I wiesz o co, tak na prawdę, chodzi? O to, że nie mam ani Endomondo (jestem wielką fanką), ani Instagram! Bo poza tym używam tego telefonu do dzwonienia i pisania. Wiadomo kto jest winny w sprawie Instagram :)

      Usuń
  9. :D wiem wiem, ja Instagram i Nike + GPS (jestem wielką fanką) :))) poza tym faktycznie... dzwonimy, piszemy. no to czekam aż wrócisz na IG ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, a ja czekam na iphone'a i zamierzam zdjąć z niego sim lock'a...

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zgodnie z obietnicą postawioną w komentarzu do któregoś z podobnych postów kiedyś tam przez Ciebie tu napisanych, w końcu sobie sprawiłem taki podobny phone. I kocham. Uwielbiam. Ubustwiam. Się rozpływam i w ogóle. Ale fabrycznie, od razu bez simlocków.

    OdpowiedzUsuń