środa, 23 lutego 2011

the romantics

Chorzy ludzie mają czas na oglądanie filmów.

The Romantics

10 komentarzy:

  1. W takich chwilach marzę o tym, aby przez tydzień być chora ;) Może nawet przez dwa. Mam ogromne zaległości kinowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie jestem zdrowa, albo nie do końca chora...

    OdpowiedzUsuń
  3. filmy z E. uwielbiamy i często oglądamy;)
    tytuł w kajeciku zapisany!

    OdpowiedzUsuń
  4. warto obejrzeć? podziel się opinią (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko - i dobrze, ja polecam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrycjo, Mru - dobry, warto :) było w nim coś, może zabrzmi to dziwnie, z Szekspira.

    OdpowiedzUsuń
  7. Filmu nie widziałam, ale już zapisałam w zakładce "do obejrzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj obejrzałam. Ciekawie wyreżyserowane sceny. I takich dialogów się nie spodziewałam:)
    Rzeczywiście coś z Szekspira.
    Też polecam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko - tym milej mi, że polecamy razem :)

    OdpowiedzUsuń