poniedziałek, 3 czerwca 2013

may in pictures

20 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że Twój maj miał miejsce w zupełnie innej strefie pogodowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11:23

    duzo slonka mialas w tym maju...

    OdpowiedzUsuń
  3. To samo przyszło mi na myśł co dziewczynom. Gdzie to było?To u nas ? W PL ? Ważne że umiałaś to słonko złapać i się nim nacieszyć :) U nas też troszke ale jakby nieco mniej...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super mix! I jaka piękna pogoda Ci sprzyjała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mata do ćwiczeń! :)
    Ja coś nie mogę się zmobilizować ... Moja mata zwinięta kurzy się na szafie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13:32

    lubię Twój maj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas miałaś słońce nad głową. ;) (zresztą, widziałam na instagramie)
    Co ćwiczysz?

    OdpowiedzUsuń
  8. w jakim programie robisz takie ułożenie tych zdjęć?

    Widzę, że sezon rowerowy rozpoczęty w pełni!
    I bylo czytanie...uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszędzie widzę piękne stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolina18:22

    Pięknie jak Zawsze :) i Pięknie Tobie w tym Maju :)
    Dobrze jest mieć taki zdjęciowy 'pamiętnik' czasem wracać do tego co było, z lekką nutką melancholii, ciepłych i dobrych wspomnień :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdradzisz, jakim rowerem pędziłaś przez ten maj?

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę ze sezon rowerowy już otwarty ;)

    OdpowiedzUsuń