sobota, 15 czerwca 2013

easy like Saturday morning

52 sekundy.

 

79 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje "włosowe" stylizacje, sama je stosuję często, gęsto:) dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, wypróbuję przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład muzyczny z mojego ukochanego filmu!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) i okazuje się, że znałam tą fryzurę do połowy..;P

    OdpowiedzUsuń
  5. udało się :)
    fryzura zrobiona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieco więcej czasu potrzebuję niż Ty ;)

      Usuń
    2. Bo trzeba trochę wprawy.

      Usuń
    3. wiem, wiem!
      czekam na kolejny szkoleniowy filmik :)

      Usuń
  6. i już...? super :)jutro wypróbuje, teraz najczęściej mam na głowie Twoją fryzurę z pierwszego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę easy! :)

    PS mamy chyba taki sam zegarek :) parfois?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mówiłam, że easy :)

      W opowiedzi na PS, oui :)

      Usuń
  8. Śliczna Ty, zdrowe włoski i fryzury prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna fryzura... tylko czekać aż mi włosy odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzura śliczna:) i film taki, że chce się go oglądać. Tak po prostu dla przyjemności:) I jeszcze podkład muzyczny taki piękny:)

    Po obejrzeniu pomyślałam, że tak się cieszę, że we wtorek idę do fryzjera pozbyć się kilkunastu centymetrów włosów. Odżyją i ta fryzura będzie wyglądała zdecydowanie lepiej, bo póki co mam za dużo do schowania;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę easy! :) Szkoda, że mam za ciężkie (czyt. za grube, za gęste i za puszyste!) włosy nawet do takich koczków :(
    Ech... Należę do grupy wiecznie roztrzepanych kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można związać i doiero zawinąć.
      A później podpiąć większą ilością wsuwek.

      Co to znaczy, że się nie da?!

      Usuń
  12. Z moich włosów cienkich i do prawie połowy pleców, takie cudeńko nie wychodzi :( Zachwycam się Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obudziłaś we mnie pragnienie długich włosów, a jeszcze jakiś czas temu planowałam obciąć...i teraz dylemat, zapuszczać czy obciąć... hmmm :))

    PS Jesteś Piękną-Kobietą, tak mi się wydaję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaw długie. Z nich zawsze można coś zrobić :)

      Ja tam nie wiem, nie znam się. Ale, profilaktycznie, dziękuję :)

      Usuń
    2. Zaczęłam proces zapuszczania włosów :)) za ok.6msc (optymistyczna wersja) i ja zrobię sobie podobną fryzurę :))

      Usuń
  14. Dziękuję Ci:) bardzo! robiłam to upięcie często, używając z dziesięć wsuwek, a dziś zobaczyłam, że wystarczą dwie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie posłucham:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle podoba mi się! Subtelność- urzekająca.

      Usuń
    2. Bardzo mi miło :)

      Usuń
  16. Ta wygląda faktycznie easy i kiedyś robiłam sobie podobną.
    Jutro wypróbuję:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy09:15

    Czary mary i już po wszystkim. :)
    Spróbuję chociaż u mnie to trochę inna długość włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. zwykłe pare ruchów ręką i wychodzi fryzura jak spod ręki specjalisty-mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie-e. Aż tak, to nie.
      Ale dziękuję :)

      Usuń
  19. Kochana dziękuję bardzo, a już myślałam, że z moją długością włosów nic nie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      Cieszę się, że się przydało.

      Usuń
  20. Anonimowy12:42

    Udało się !:) Dziękuję.

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14:26

    O! Moje uczesanie :)
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak patrzę na Twoje włosy i ich piękne upięcia, to zachciewa mi się zapuszczać swoje...niestety jest to proces nieporównywalnie dłuższy niż obcięcie...,więc pewnie za jakiś czas znów obetnę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! uwielbiam Twoje filmiki instruktażowe ;-) w przyszłym tygodniu skoczę do fryzjera przyciąć włosy, żeby też tak sprytnie móc je spiąć.

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacja! podoba mi się bardzo.
    Nie tylko te 52 sekundy ale też jakośc Twoich filmów. Są chyba maksymalnie minimalistyczne ale są piękne, pokazują treśc o którą chodzi i jest bardzo dobry podkład muzyczny.

    :)
    oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21:46

    Jeszcze 5 cm i też dam rady! Na razie przy każdej nadarzającej się okazji jadę do mamy na skośnego francuza. Pozdrawiam, Justyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki.
      Niech rosną szybko!

      Usuń
  26. Ślicznie i kobieco. Aż żałuje, ze mam tak krótkie włosy :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  27. O dziwo, na moich długich włosach, przy odrobinie dodatkowego zaplecenia też wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nie robić kitki (nie przeciągać do końca po raz drugi/trzeci) i wtedy zawijać :)

      Usuń
  28. Anonimowy13:51

    Witam :) a mnie ciekawi jaka to jest piosenka co leci w tle :) Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy15:15

    Dziękuję bardzo :)

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy16:04

    Aj teraz żałuję ,że mam krótkie włosy ...ale zapuszczam fryzurkę zrobię za jakieś 2-3 lata :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Niemożliwe stało się możliwe !
    Dosłownie chwila i siedzę przy komputerze z taka fryzurą...
    SZOK !

    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. objrzalam wszystkie tutoriale - super, bede ćwiczyć
    ps. masz piekną obrączke - mogę zapytac jaka ma szerokość? wlasnie szukamy obrączek i waham się między 4 ,a 5 mm dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, nie mam pojęcia. Chyba bardziej 5 mm.

      Usuń
    2. A jednak nie.
      Gdzieś miedzy 3 a 4 mm.

      Usuń
  33. W taki łatwy i szybki sposób potrafisz pięknie upiąć włosy, że aż zaczęłam swoje zapuszczać, żeby wypróbować te fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy07:47

    Cieszę się, że piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę spróbować, ale boję się że mam za grube włosy. Fryzura jest piękna, mogłabym nosić taką na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to pisałam, ale powtórzę. Można nie przeciągać trzeci raz do końca gumki, wtedy włosów robi się mniej :)

      Usuń
  36. Świetna, bardzo efektowna fryzura! Wow :) Kurcze tylko co zrobić z moimi włosami jak są dłuuugie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Dlaczego mnie tutaj wcześniej nie było? ;) Dodaję do obserwowanych, chętnie pooglądam inne fryzurki ;)

      Usuń
    2. Można "skrócić" włosy, pisałam wyżej.

      Bardzo mi miło :)

      Usuń
  37. świetna fryzurka! koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O super, spróbuję. Mam trochę dłuższe włosy więc zobaczymy czy wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam te Twoje fryzjerskie filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aww...I love that hairdo and I cant wait to try it. Thank you for the link:) xoxo

    OdpowiedzUsuń