poniedziałek, 20 maja 2013

like it

Bardzo lubię.
Pierwsze razy.

28 komentarzy:

  1. nie pierwszy raz patrzę na Twoją fryzurę a niezmiennie jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam sukienkę w identyczne kwiaty, w identycznym kolorze. Jednak bez kokardki. :)
    Szkoda, że mam za długie i za ciężkie włosy do takiej fryzury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ma jeszcze kilka kokardek na plecach :)

      Usuń
    2. To pokaż ten ciąg dalszy-te kokardki ;)
      Plecy zacne.

      Usuń
    3. Pokażę pdzy okazji :)

      Usuń
    4. Pokaż, pokaż. :)

      Usuń
  3. jak zwykle kobieco, delikatnie, ulotnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i dodałabym lakonicznie, trafnie i do rzeczy :) za te komenty polubiłam tego bloga najbardziej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! A ja wręczprzeciwnie... lubię za to każde następne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku! A ta sukienka och, ach! znowu spytam, skąd, skąd?:):) Gdybym wcześniej weszła na Twojego bloga, to musiałabyś być fotografką na moim czerwcu:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z małego sklepiku, w którym są tylko pojedyncze modele :)

      Usuń
  7. no ale, że tak.... wszystkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bardzo lubię Twoją sukienkę ^^
    Pierwsze razy już mniej ... Choć oczywiście wszystko zależy od tego czego one dotyczą. Jednak ogólnie wolę stare i dobrze znane, niż nowe, pełne pytań i wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli nie wrzucisz filmiku z instrukcją jak zrobić takie włosowe cudo, to Cię anlajknę na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:12

    masz ochote na akcje balerina? w czwartek final,bralas udzial w tamtym roku to w tym tez Cie nie moze zabraknac :) czekam na zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13:12

      http://choccolla.blogspot.de/2013/04/pamietacie_25.html

      Usuń
  11. Ach te twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zastanawia światło reflektora i zwrot "pierwszy raz".
    Czy był to pokaz mody po raz pierwszy w Twoim obiektywie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, nie :)
      Pierwszy ślub w "sezonie".

      Usuń
  13. Sukienka wydaje się być cudowna! Fryzura podobnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy09:51

    Czy ta piękna fryzura to własny pomysł? Czy też może podpatrzone gdzieś w sieci, chętnie skorzystałabym z linka, albo lepiej, uprzejmie proszę o tutorial. :) serdeczności Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem. Naprawdę nie pamiętam czy własne czy nie.
      Bardzo łatwe, w każdym razie :)

      Usuń
  15. podoba mi się to zdjęcie, fryzura (zawsze) i sukienka. i jeszcze coś- masz ładne plecy :))

    OdpowiedzUsuń