poniedziałek, 4 marca 2013

spring hair

Wiosną wszystko może być w nieładzie.
Także włosy.

44 komentarze:

  1. Marzę o takim nieładzie. We włosach w szczególności :) Dlatego zapuszczam ostro, aczkolwiek korci coby krótkie jednak zostawić...

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet musza byc czasem w nieladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moich inaczej nie da się uczesać/ujarzmić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje w nieładzie wyglądają lepiej niż w ładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj pół dnia spędziłam, żeby uczesać się choć ciut podobnie do Ciebie.. za nic w świecie mi to nie wyszło:( chyba mam dwie lewe ręce do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Nie masz, jestem pewna!

      Usuń
    2. Nie byłabym taka pewna:) tyle co ja się namęczyłam z nimi, ale może kiedyś to opanuje. Wczoraj też ćwiczyłam ;)
      Hm, jakbyś była w okolicy Wrocławia to ja chętnie dowiem się jak czeszesz i nie tylko :)

      Usuń
    3. Będę dziś, choć tylko przejazdem.
      Ale dziękuję, będę pamiętała.

      Usuń
    4. Choć może tak bardziej okolice Legnicy, bo we Wrocławiu to ja na weekendy bywam ze względu na studia ;)

      Usuń
    5. Będę pamiętała :)

      Usuń
  6. lovelovelove..
    chyba wróce do bruu..

    OdpowiedzUsuń
  7. omg!uwielbiam ten typ nieładu:)/prawie codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hurra!

    Wreszcie nie będę się wstydzić mojej rozwichrzonej fryzury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, jestem na etapie zapuszczania, marzę o takich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię swoje włosy w takim wiosennym nieładzie :) czuję się w nich o wiele lepiej, niż w takich sztywnych i ciężkich, zimowych.
    bardzo fajny nowy nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:49

    Konrolowany nieład ;) "Mam fryzurę na cebulę" w Twoim wykonaniu jest całkiem całkiem :) Spring Onion.

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączam do grona marzących o takim artystycznym bałaganie na głowie. czekam i czekam aż te moje włosy odrosną i mam wrażenie, że to czekanie nigdy się nie skończy...

    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój nieład nigdy nie wygląda artystycznie ;)
    użyłaś wypełniacza?
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w tej wersji tylko wsuwki.

      Usuń
  14. Tylko, gdzie ten nieład? Widzę ładnie upięte włosy...w ładzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to gdzie? We wszystkich tych odstających włosach :)

      Usuń
    2. Musze sie zgodzic z Agnieszka;). Piekne zdjecie tak btw:))

      Usuń
  15. alez nie, to jesienia...wiosna robi sie porzadki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :)
      Wiosną wiatr może rozwiewać włosy.

      Usuń
  16. Straznie bym chciała nosić taką fryzurę, ale moje włosy kompletnie się do niej nie nadają ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje są chyba za długie i grube - sposób robienia tego koka na skarpetę mi nie wychodzi - udaje się tylko ten drugi, bardziej pracochłonny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który jest bardziej pracochłonny?

      Usuń
  18. chciałabym umieć taki nieład na swojej głowie stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Wczoraj też chodziłam w nieładzie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym, żeby mój nieład był choć w połowie tak uporządkowany, jak Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, o ile oczywiście to jest nieład :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Czeka na wolny weekend :)

      Usuń
    2. trzymam za słowo :) z własnego doświadczenia wiem, że wcale niełatwo jest stworzyć na głowie ładny nieład :)wszelkie wskazówki zatem jak osiągnąć efekt zaprezentowany powyżej - bezcenne :)

      Usuń
  23. nieład kontrolowany - super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10:41

    Kurcze, przepiekne jest to zdjecie. Kolory, swiatlo... uwielbiam!
    MeiaLua

    OdpowiedzUsuń
  25. moja ulubiona fryzura :)
    moje rudzielce nieźle prezentują się w takim układzie!

    OdpowiedzUsuń
  26. to ma być nieład??? fryzura jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń