poniedziałek, 4 marca 2013

spring hair

Wiosną wszystko może być w nieładzie.
Także włosy.

44 komentarze:

  1. Marzę o takim nieładzie. We włosach w szczególności :) Dlatego zapuszczam ostro, aczkolwiek korci coby krótkie jednak zostawić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12:13

    nawet musza byc czasem w nieladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moich inaczej nie da się uczesać/ujarzmić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje w nieładzie wyglądają lepiej niż w ładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy12:24

    Wczoraj pół dnia spędziłam, żeby uczesać się choć ciut podobnie do Ciebie.. za nic w świecie mi to nie wyszło:( chyba mam dwie lewe ręce do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))

      Nie masz, jestem pewna!

      Usuń
    2. Anonimowy07:40

      Nie byłabym taka pewna:) tyle co ja się namęczyłam z nimi, ale może kiedyś to opanuje. Wczoraj też ćwiczyłam ;)
      Hm, jakbyś była w okolicy Wrocławia to ja chętnie dowiem się jak czeszesz i nie tylko :)

      Usuń
    3. Będę dziś, choć tylko przejazdem.
      Ale dziękuję, będę pamiętała.

      Usuń
    4. Anonimowy12:45

      Choć może tak bardziej okolice Legnicy, bo we Wrocławiu to ja na weekendy bywam ze względu na studia ;)

      Usuń
    5. Będę pamiętała :)

      Usuń
  6. lovelovelove..
    chyba wróce do bruu..

    OdpowiedzUsuń
  7. omg!uwielbiam ten typ nieładu:)/prawie codziennie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hurra!

    Wreszcie nie będę się wstydzić mojej rozwichrzonej fryzury :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, jestem na etapie zapuszczania, marzę o takich włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię swoje włosy w takim wiosennym nieładzie :) czuję się w nich o wiele lepiej, niż w takich sztywnych i ciężkich, zimowych.
    bardzo fajny nowy nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:49

    Konrolowany nieład ;) "Mam fryzurę na cebulę" w Twoim wykonaniu jest całkiem całkiem :) Spring Onion.

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączam do grona marzących o takim artystycznym bałaganie na głowie. czekam i czekam aż te moje włosy odrosną i mam wrażenie, że to czekanie nigdy się nie skończy...

    pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mój nieład nigdy nie wygląda artystycznie ;)
    użyłaś wypełniacza?
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko, gdzie ten nieład? Widzę ładnie upięte włosy...w ładzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to gdzie? We wszystkich tych odstających włosach :)

      Usuń
    2. Musze sie zgodzic z Agnieszka;). Piekne zdjecie tak btw:))

      Usuń
  15. alez nie, to jesienia...wiosna robi sie porzadki :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :)
      Wiosną wiatr może rozwiewać włosy.

      Usuń
  16. Straznie bym chciała nosić taką fryzurę, ale moje włosy kompletnie się do niej nie nadają ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje są chyba za długie i grube - sposób robienia tego koka na skarpetę mi nie wychodzi - udaje się tylko ten drugi, bardziej pracochłonny...

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym umieć taki nieład na swojej głowie stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Wczoraj też chodziłam w nieładzie:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10:34

    Chciałabym, żeby mój nieład był choć w połowie tak uporządkowany, jak Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, o ile oczywiście to jest nieład :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Czeka na wolny weekend :)

      Usuń
    2. trzymam za słowo :) z własnego doświadczenia wiem, że wcale niełatwo jest stworzyć na głowie ładny nieład :)wszelkie wskazówki zatem jak osiągnąć efekt zaprezentowany powyżej - bezcenne :)

      Usuń
  23. nieład kontrolowany - super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10:41

    Kurcze, przepiekne jest to zdjecie. Kolory, swiatlo... uwielbiam!
    MeiaLua

    OdpowiedzUsuń
  25. moja ulubiona fryzura :)
    moje rudzielce nieźle prezentują się w takim układzie!

    OdpowiedzUsuń
  26. to ma być nieład??? fryzura jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń