środa, 17 kwietnia 2013

pzn.

Lubię zapach Poznania wiosną.

51 komentarzy:

  1. Ja też!
    O każdej porze roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja! :) Codziennie tędy przejeżdżam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nie wąchałam Poznania wiosną :)
    Tak czy inaczej lubię to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam do Poznania całoroczny sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też :)
    zwłaszcza że teraz pracuję na Sołaczu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak ja tęsknię do Poznania! Do tego gwaru, zapachu, kamienic, zakamarków, kolorowych od warzyw i owoców ryneczków...

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Poznań, zwłaszcza latem...wspomnienia..

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoneczny, ezoteryczny, mój Poznań :) A zdjęcie nie wyprze się "pochodzenia" - budka z hamburgerami wraz ze swą nazwą wskazują wyłącznie na stolicę ziemniaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię zapach Poznania w moich myślach (pojawia się tam od pewnego czasu codziennie, mimo, że nigdy tam nie byłam). próbuję od pewnego czasu wyobrażać sobie zapach, który czuje codziennie w poznaniu jeden Ktoś.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też :)
    zdjęcie robiłaś stojąc pewnie obok Starego Marycha z rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, dzisiaj był wyjątkowo piękny dzień, nareszcie.. też zwróciłam uwagę na zapach, czuć latem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. brommba09:14

    Poznań to również moje miasto. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię Poznań.
    dla mnie na odległość pachnie kiszką ziemniaczaną i rogalami marcińskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Poznania nie lubię i skłonnam przypuszczać, że Wrocław pachnie wiosną równie obłędnie :) Ale to jak dyskusja o przewadze Świąt Wielkanocnych nad Świętami Bożego Narodzenia..
    W Twoich fotografiach, podejrzewam, nawet Polna mogłaby dobrze wyjść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze wątpię.
      Nienawidzę tej ulicy.

      Usuń
  15. Moje rodzinne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mhm, a ja juz od 11 lat nie mieszkam w Poznaniu, bywam czesto..
    I tesknie za dziesiatkami ulubionych miejsc.....najbardziej jednak za Rodzicami i przyjaciolka moja!!!!!!Pozdrawiam z Londynu...

    OdpowiedzUsuń
  17. ze wstydem przyznać muszę, że w Poznaniu nigdy nie byłam. :(
    za to ta warszawska wiosna też jest niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego wstyd? Ja równiez nie byłam i jedyne czego w związku z tym żałuje, to smaku prawdziwych rogali marcińskich.

      Usuń
    2. wstyd, bo pół Europy już zwiedziłam, a własnego podwórka nie znam ;)

      Usuń
  18. Anonimowy16:51

    Nie wiem czym zapach Poznania tak rozni sie od innych miast polskich, europejskich i swiatowych. Moze za malo zwiedzilam. Wszedzie spaliny, ozon itp atrakcje. Nie rozumiem tez tego przyklaskiwania ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jestem pewna, że i tak można na to spojrzeć.
      Życie jest wtedy nijakie. Ale cóż, można.

      Usuń
  19. Uwierzysz, że nigdy tam nie byłam?

    OdpowiedzUsuń
  20. Poznań. Tak się broniłam przed osadzeniem się tutaj, a zapowiada się, że jednak będzie moim miastem. Muszę znaleźć sposób na polubienie go.

    OdpowiedzUsuń
  21. Poznań. Nigdy tam nie byłam, ale coś mnie tam ciągnie... może kiedyś, kto wie...?

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. A raczej: jesteś na Drema?

      Usuń
    2. Mieliście stoisko? Chyba Cię widziałam, ale jakoś nie miałam odwagi zapytać...

      Usuń
    3. Poważnie?! :)
      Trzeba było podejść! Tym bardziej, że jeśli faktycznie byłam to ja, to byłam tam tylko przez moment.

      Usuń
    4. Zielone stoisko (nazwy firmy nie wymienię, bo może sobie nie życzysz) i miałaś u dołu spięte włosy w taki jakby koczek zawinięte (nie jestem dobra w nomenklaturze fryzur;-))? To mogłaś być Ty? Stoisko w części FURNICA. Byłam (chyba) drugiego dnia targów.

      Usuń
    5. Z opisu fryzury nie jestem w stanie wywnioskować czy to byłam ja :)
      Ale tak, chyba mogłam :)

      Usuń
  23. wydaje mi się, że każde miasto pachnie lepiej wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak właśnie jest :)
      Mój Poznań pełen jest po prostu wiosennych wspomnień.

      Usuń
  24. ja też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja lubię Poznań. bywam i lubię bardzo bywać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spedzam weekend ze znajomymi, ktorych poznalam prawie 10lat temu. Nagle i przypadkiem spedzamy razem weekend. Wcale nie w Poznaniu, gdzie sie poznalusmy. W Krakowie. By wspominac stare dobre czasy i poopowiadac sobie o tym, co nowe. Tesknie mniej za Poznaniem, wiedzac, ze Poznan to nie tylko miejsca, ale tez i przede wszystkim ludzie, ktorzy wciaz mimo ubogiego kontaktu sa mi bliscy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Spedzam weekend ze znajomymi, ktorych poznalam prawie 10lat temu. Nagle i przypadkiem spedzamy razem weekend. Wcale nie w Poznaniu, gdzie sie poznalusmy. W Krakowie. By wspominac stare dobre czasy i poopowiadac sobie o tym, co nowe. Tesknie mniej za Poznaniem, wiedzac, ze Poznan to nie tylko miejsca, ale tez i przede wszystkim ludzie, ktorzy wciaz mimo ubogiego kontaktu sa mi bliscy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy01:02

    Hi I am so eхciteԁ I fοund yοur blοg, I геаlly found you bу mistake, ωhile I
    was browsing οn Aοl for somеthіng elsе, Regardless І am
    here now аnԁ would just liκe to say thаnk
    yοu for а remarkable роst аnd а all rοund еntertаіning blοg (I also lоѵe thе thеme/design), I don't have time to browse it all at the moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome work.

    Stop by my web page :: билеты на самолет

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy03:17

    Ηellο! Do yοu knοω if they maκe any plugіnѕ to
    safeguard agаinst hackers? I'm kinda paranoid about losing everything I've workеd hard on.
    Anу reсοmmendatiοns?


    Feel free to surf to my ωeblоg; купить авиабилет

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy07:18

    Нellо excellent blog! Does running
    a blog such аs this taκе a masѕivе amount woгκ?
    I've very little expertise in programming but I was hoping to start my own blog soon. Anyhow, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I know this is off subject but I simply had to ask. Many thanks!

    Have a look at my website :: www.musicassassins.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy07:25

    Hello, just ωantеd to mention, I loѵеd this post.
    It was funny. Kеeρ on ρosting!

    My blog 4solution.net

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy07:30

    Thanks for ones marvelous posting! I seriοusly
    enϳoyeԁ reading it, yοu may bе a grеat authoг.
    I wіll ensuгe that I bookmarκ your blоg and
    may сome back in the future. ӏ want to еnсourage yоu to ultimately contіnue your grеat writing, have a nice mοгning!


    Here іs my ωebsite - www.Thepressreleases.info

    OdpowiedzUsuń
  33. 9 lat życia w Poznaniu i nadal za nim tęsknię:(

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy00:09

    Howdy, і гead your blοg occasionally and i oωn a simіlar one and і was juѕt сurious if you gеt a lot
    of spam respοnѕeѕ? If ѕo how do you reduce it, any plugin οг anything you
    can suggest? I get so much lаtely it's driving me mad so any assistance is very much appreciated.

    Feel free to surf to my homepage Ночной рейс скачать с торрента

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy00:04

    Hi, I do thinκ thiѕ is a greаt ωеbsіte.

    I stumbledupon іt ;) I will revisit once again sіnce i have savеd as a faѵorite
    іt. Money and freedom is the greatest way to chаnge, may you be rich аnԁ continue to guiԁe other peoplе.


    Here iѕ mу site: Авиабилеты пулково худжанд

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy01:39

    I like the helpful informаtion you provide on your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here regularly. I am rather certain I'll be
    told many new stuff proρer heгe! Gοod luсk fοr the follοωing!


    Take a look at my ωеbpage - авиабилеты онлайн украина

    OdpowiedzUsuń
  37. codziennie w okolicy bywam:)

    OdpowiedzUsuń