środa, 26 maja 2010

sun(bath)

Z przyjemnością ogłaszam, że dziś po raz pierwszy się opalałam!

6 komentarzy:

  1. że co? gdzie? jak? ech ... ja nie mam cierpliwości do opalania. na solarium od czasu do czasu chodzę ... wiem wiem, niezdrowo i w ogóle! ale po prostu podziwiam ludzi leżących na tym słońcu .. ja nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. magdalena (ellemo) - w ogrodzie u Rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie umiem się opalać, strasznie zmęczona jestem opalaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uf, bo ja już myślałam, że zapodasz a chwile, że jakie ciepłe kraje odwiedziłaś! heh ..

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę... tęsknię za słońcem.. ciągle pada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo(ale to bardzo) Ci zazdroszczę. Mi pogoda nie sprzyja, a słońce od soboty zza chmur nie wyjrzało. Za to deszcz towarzyszy mi o każdej porze dnia i nocy... Słoneczny dzień stał się w mojej miejscowości ostatnio zjawiskiem naprawdę rzadko spotykanym, co niezmiernie mnie smuci...
    Przesyłam Ci pozdrowionka.
    /prawie-hipiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń